1402/03/06 22:33:14
از خدمات ارزنده موسسه خیریه عطر خدا شهرستان چناران تقدیر گردید.

از خدمات ارزنده موسسه خیریه عطرخدا در راستای پیگیری و درمان کودکان دارای معلولیت و بیمار و مشارکت در اجرای پویش ضیافت مهرواره در محضر ولی نعمتان تقدیر گردید


به مناسبت ششمین سالگرد تاسیس موسسه مردم نهاد عطرخدا، فرماندار چناران، امام جمعه شهرستان، رئیس اداره بهزیستی، رئیس جمعیت هلال احمر و مدیر آموزش و پرورش به همراه کارشناسان ارزیابی عملکرد و حراست در دفتر این موسسه حضور یافتند.

در این نشست بتول اکبریان، مدیر عامل عطرخدا مشکلات و کمبودهای درمانی شهرستان را با مسئولین محترم مطرح کرد و گفت:در اقدامی جهادی و مشترک با همراهی خیرین موسسه عطرخدا و مراکز مثبت زندگی تحت نظارت بهزیستی شهرستان چناران، از ابتدای تاسیس موسسه تا کنون حدود 1000 کودک دارای بیماری و یا معلولیت؛ خدماتی نظیر کمک هزینه کاشت حلزون، کمک هزینه عمل قلب باز، کاردرمانی، گفتار درمانی، حمایت معیشتی و تامین دارو و ... را دریافت نموده و با تعامل ایجاد شده بین کنشگران و فعالان موسسه عطرخدا با مددکاران مراکز مثبت زندگی کودکان دارای معلولیت و نیازمند به اقدامات درمانی شناسایی و حمایت می شوند.

در این مراسم در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و نیت های خیرخواهانه و به مناسبت ولادت با سعادت حضرت معصومه سلام الله علیها از رابطین درمانی و تعدادی از خادمین موسسه و نیز دختران کنشگر فعال (دختران داوطلب و همکار) در گروه عطرخدا توسط فرماندار شهرستان تقدیر بعمل آمد.

قابل ذکر است موسسه مردم نهاد عطرخدا به همت جمع کثیری از فرهنگیان شهرستان از سال ۹۶ فعالیت خود را در حوزه درمان و معیشت بیماران نیازمند چناران آغاز نموده است و تاکنون بالغ بر ۲۰۰۰ بیمار (کودک و بزرگسال) را تحت حمایتهای درمانی قرار داده است.

 

کد خبر 1547
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

 
 
 
 
تعداد بازدید 715

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها