1402/03/01 0:5:3
راهبردهای اجرایی تفاهم نامه همکاری مشترک بهزیستی و تبلیغات اسلامی در خواف بررسی شد

طرح های مهرواره در محضر ولی نعمتان و مهرواره محله همدل در راستای ارائه خدمات به خانواده های آسیب دیده و کم بضاعت در شهرستان خواف اجرا می شود.


به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی خواف جلسه ای با هدف بررسی زمینه های اجرایی و راهبردهای عملی تفاهم نامه مشترک بهزیستی و اداره تبلیغات اسلامی در شهرستان خواف برگزار شد .

 رییس اداره بهزیستی خواف با اعلام این خبر گفت : توجه به رویکرد محله محوری و حل مسئله توسط مردم بومی هر منطقه همواره از مسائل مهم در بهزیستی می باشد که این تفاهم نامه نیز برای تقویت این هدف و همچنین استفاده از دانش و اطلاعات تخصصی طرفین برای حل مسائل می باشد .

سیدمهدی متولی افزود: استفاده از ظرفیت مراکز مثبت زندگی در راستای تسهیل گری فعالیت ها ، تشکیل اتاق فکر مشترک برای استفاده از ظرفیت علما و روحانیون در راستای کمک به جامعه هدف بهزیستی ، برگزاری دوره های آموزشی مشترک از سایر محورهای گفت و گو طرفین بود .

لازم به ذکر است این تفاهم نامه در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص دستگیری و گره گشایی از زندگی ولی نعمتان و خصوصا عزیزانی که زندگییشان با مشکلات معیشتی و آسیب های اجتماعی در فشار و سختی قرار گرفته منعقد شده است.

کد خبر 1468
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 377

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها