1402/02/31 13:34:10
در رسانه | ایرنا | خیران ۱۷ میلیارد ریال برای حمایت از معلولان و کودکان بی سرپرست گنابادی کمک کردند

گناباد - ایرنا - رئیس اداره بهزیستی گناباد گفت: خیران کشوری و استان خراسان رضوی ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به معلولان و موسسه های تحت حمایت بهزیستی این شهرستان کمک کردند.


به گزارش خبرنگار ایرنا "علی آراسته" شنبه شب در آیین جلب مشارکت خیران در تکمیل احداث ساختمان موسسه خیریه معلولان ذهنی شهید کامیاب گناباد افزود: از این میزان ۱۲ میلیارد ریال برای تکمیل بنای موسسه کمک شد.

وی اضافه کرد: خیران پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال نیز برای احداث بنای ساختمان مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست تحت حمایت بهزیستی شهر بیدخت از توابع شهرستان گناباد متقبل شدند.

موسس و عضو هیات مدیره جامعه خیرین حامی معلولان کشور نیز گفت: خیران نباید به صورت بدون اعلام نام به بخش‌های مختلف و از جمله کودکان و معلولان تحت حمایت بهزیستی کمک کنند بلکه باید اسامی آنان به صورت علنی اعلام شود تا این مساله به عنوان سنت حسنه در جامعه گسترش یابد.

هاشم سلیمی آشتیانی اضافه کرد: خیران که قول پرداخت کمک برای حمایت معلولان را می دهند باید به نسبت به پرداخت آنها احساس مسوولیت کنند چون این به تعبیری حقی به گردن آنان است.

یاد آور می سوذ: عملیات اجرایی احداث ساختمان کودکان تحت حمایت بهزیستی شهر بیدخت از توابع شهرستان گناباد در زمینی به وسعت ۲۵۰ متر مربع با حضور جمعی از خیران کشور و استان خراسان رضوی عصر شنبه آغاز شد.

پنج هزار و ۵۰۰ مددجو زیر پوشش خدمات بهزیستی گناباد قرار دارند و ۱۳ مرکز خیریه برای جلب مشارکتهای مردمی تحت نظارت این اداره فعالیت دارد.

پنج کمپ ترک اعتیاد بانوان و مردان هم در گناباد واقع در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد فعال است.

کد خبر 1466
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

 
 
 
 
تعداد بازدید 465

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها