1402/02/27 11:2:53
۴۹ واحد مسکونی مددجویی در شهرستان باخرز در مرحله ساخت و واگذاری است

رئیس اداره بهزیستی شهرستان باخرز در حاشیه بازدید از مسکن های در حال ساخت این اداره گفت: درسال گذشته مددجویان و توانخواهان این اداره توانستند با دریافت تسهیلاتی بالغ بر ۳۰ میلیارد ریالی از بنیاد مسکن ۴۹ واحد مسکونی ایجاد نمایند.


علیرضا حسین پور ضمن اعلام این خبر افزود: این واحدهای مسکونی با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال در حال احداث می باشد که 11 واحد مسکونی با همت و تلاش های صورت پذیرفته به خانواده های دارای عضو معلول و مددجویان این اداره واگذار گردیده است.

 وی جلب همکاری و تعاملدستگاه های دولتی وغیر دولتی در زمینه تکمیل پروژهای نیمه تمام مسکن مددجویان را یکی از راهبردهای اساسی بهزیستی باخرز عنوان کرد و افزود: استفاده از ظرفیت های برون سازمانی گروه های جهادی بسیج و پایگاهای مردمی اعم از شوراهای اسلامی و دهیاران، زمینه ارتقای مشارکت اجتماعی و حل مشکلات موجود در زمینه ساخت مسکن را فراهم خواهد کرد.

.به گزارش روابط عمومی بهزیستی باخرز، از ابتدای سال جاری با هماهنگی های صورت گرفته با ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان و استفاده از ظرفیت های گروه های جهادی بسیج مردمی، هزینه های بهسازی و نوسازی منزل دو مددجوی دارای معلولیت جسمی این شهرستان به صورت رایگان انجام شده است.

 

کد خبر 1439
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

 
 
 
 
تعداد بازدید 556

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها