1402/02/21 12:57:49
با راه اندازی سامانه صدور مجوز مراکز بهزیستی؛
فرایند دریافت مجوز تاسیس مراکز وابسته به بهزیستی تسهیل شده است

مسئول دبیرخانه کمیسیون ماده ۲۶ بهزیستی خراسان رضوی با اشاره به اینکه علاوه بر مراکز دولتی، مراکز غیر دولتی تحت نظارت بهزیستی نیز وجود دارند که با کسب مجوز فعالیت از این سازمان خدمات خود را ارائه می دهند، گفت: با راه اندازی سامانه صدور مجوز مراکز بهزیستی شرایطی فراهم شده تا متقاضیان دریافت مجوز تاسیس مراکز وابسته به بهزیستی برای ثبت درخواست خود نیازی به مراجعات حضوری نداشته باشند. همچنین در این سامانه امکان ثبت درخواست تمدید، تعویض مجوز و صدور المثنی نیز وجود دارد.


زهرا سادات ترحمي افزود: متقاضیان پس از ورود به درگاه مذکور https://mojavez.ir می‌توانند تمام شرایط و مدارک لازم برای دریافت مجوز را مطالعه و نسـبت به دریافت مجوز موسسه و مرکز غیردولتی موردنظر خود اقدام نمايند؛ از آنجا که فرآیند دریافت مجوز از طریق سامانه کوتاه‌تر و سریع‌تر انجام می‌شود، متقاضـیان می‌توانند بدون مراجعه به بهزیستی، در سراسـر استان درخواست خود را به صورت الکترونیکی ثبت و از طريق اداره بهزيستي شهرستان خود پیگیری کننـد.

وي با بيان اينكه در راستاي ارتقاء سامانه صدور الكترونيك مجوز مراكز و موسسات غيردولتي، امكاناتي جهت بهينه‌سازي فرآيند صدور مجوزها به سامانه اضافه شده و تغييراتي صورت گرفته است، گفت: درصورت اعلام نقص مدارك به متقاضي دريافت موافقت اصولي، امكان ويرايش اطلاعات براي او فراهم مي‌باشد. متقاضيان فقط 3 روز براي رفع نواقص اعلام شده، فرصت دارند. به‌عبارتي پس از بررسي پرونده‌ي متقاضيان توسط كارشناسان سازمان بهزيستي و اعلام نقص مدارك و عودت پرونده، متقاضيان بايد طي 3 روز در راستاي رفع نواقص اعلام شده اقدام نمايند در غير اينصورت درخواست متقاضي به صورت خودكار رد مي‌شود.

مسئول دبيرخانه كميسيون ماده 26 بهزيستي خراسان رضوي خاطرنشان كرد: به‌منظور تسريع در انجام فرآيند، كارشناسان شهرستان‌ها نيز موظفند كه ظرف مدت 10 روز پس از تاييد مدارك متقاضي توسط شهرستان و صدور نامه استعلام مدرك تحصيلي و سلامت روان متقاضي، تاييديه‌هاي مربوطه را در سامانه بارگزاري كنند. در غيراين صورت سامانه به‌صورت خودكار درخواست متقاضي را رد مي‌نمايد.

کد خبر 1402
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

 
 
 
 
تعداد بازدید 529

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها