1402/02/17 13:46:14
اهدای یک دستگاه ویلچر برقی و هزینه سفر عتبات عالیات به یکی از معلولان تحت پوشش بهزیستی تربت حیدریه

یک دستگاه ویلچر برقی و هزینه سفر عتبات عالیات به یکی از معلولان تحت پوشش مجتمع بهزیستی رباط سنگ تربت حیدریه توسط خیرین مسجد امام حسن مجتبی (علیه السلام ) تهران اهدا گردید.


رییس بهزیستی تربت حیدریه ضمن قدردانی و تشکر از این اقدام خداپسندانه خیرین مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام استان تهران،گفت : خیران به عنوان بازوان بهزیستی و حامیان معلولان درکمک به جامعه هدف می باشند وامید است این همکاریها همیشه تداوم پیدا کند.

 صادق امیری اظهار نمود:خیرین خیریه مسجد امام حسن مجتبی، علیه السلام  تهران ، در این  اقدام خداپسندانه  و ارزشمند یک عدد ویلچر برقی به ارزش 45 میلیون تومان و سفر عتبات عالیات  به  یکی از معلولان نیازمند روستای سرهنگ بخش رخ ، اهدانمودند.

بخشدار جلگه رخ تربت حیدریه  نیز در مراسم اهدای این هدیه به خانواده این معلول،  با دعوت از خیران و نیکو کاران برای کمک به جامعه هدف بهزیستی ، تاکید کرد:  بهزیستی به تنهایی نمی تواند مشکلات جامعه هدف را برطرف کند و نیازمند همراهی و همکاری شرکای اجتماعی برای پیشبرد اهداف خود می باشد.

حیدرمیرزابیگی افزود: از آنجا که در شرایط فعلی ملزومات بهداشتی و درمانی از نیازهای مهم معلولان  است در کنار همه برنامه های فرهنگی و هنری ، با برگزاری جلسه و هم اندیشی برای تامین  نیازمعلولان و بیماران وارد عمل شدیم و با هم اندیشی برای رفع  مشکل این معلول  نیازمند روستای سرهنگ اقدام  کردیم.

وی با اشاره به اینکه سهولت در رفت و آمد  برای بیماران معلول از نیازهای مهم آنان محسوب می شود ، تصریح کرد: این امر بارها و مکررا به خیران منطقه  گزارش شده است لذا برای سهولت در این امر با کمک خیران خیریه مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام تهران اقدام به خرید ویلچر برقی برای این فرد معلول کردیم.

 

کد خبر 1363
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

 
 
 
 
تعداد بازدید 430

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها