1401/04/22 19:54:50
مدیر کل پیشگیری از اعتیاد سازمان بهزیستی در مشهد:
امسال طرح شیوع شناسی اعتیاد در سراسر کشور اجرا می‌شود

مدیر کل پیشگیری از اعتیاد سازمان بهزیستی کشور از اجرای طرح شیوع‌شناسی اعتیاد در کشور در سال جاری خبر داد.


فرهاد اقطار با بیان اینکه اطلاعات اعتیاد موجود مربوط به تقریبا یک دهه قبل است گفت: انشاءا ... بزودی جلسات کارشناسی این موضوع آغاز می‌شود تا بتوانیم مقدمات اجرای طرح را برنامه‌ریزی کنیم.
وی ادامه داد: با وجود این جمعیت اندک در سطح معتادان متجاهر، متأسفانه اکثر اعتبارات حوزه اعتیاد به این بخش اختصاص یافته اعتبارات حوزه پیشگیری بسیار کم است.
اقطار همچنین از تدوین سیاست‌های پیشگیری از اعتیاد و به‌روز رسانی دستور العمل‌ها در این بخش اطلاع داد و گفت: این سیاست‌ها و برنامه‌ها در یک ماه آینده به استان‌ها ابلاغ می‌گردد تا پایه اقدامات اجرایی باشد.
مدیر کل پیشگیری از اعتیاد بهزیستی کشور همچنین از مدیران کل و معاونین پیشگیری استان‌ها خواست پیشنهادات، عملکرد و چالش‌های پیش‌رو را به بهزیستی کشور منعکس کنند تا احیانا بازبینی نهایی سیاست‌ها و برنامه‌ها با در نظر گرفتن این نقطه‌نظرات انجام شود.
اقطار تأکید کرد: همچنین استان‌ها اگر برنامه‌ای که توجیه عملیاتی و اعتباری داشته باشد و طبق الگوهای بومی و منطقه‌ای تدوین شده باشد دارند به بهزیستی کشور ارسال کنند تا پس از تأیید در اداره کل پیشگیری از اعتیاد، اعتبار لازم برای اجرای آن تخصیص یابد.

کد خبر 236
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 831

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها