1401/06/31 9:27:28
در رسانه | خواف | هزار دانش آموز مددجوی بهزیستی خواف چشم انتظار حمایت خیران هستند

رییس اداره بهزیستی خواف گفت: هزار دانش آموز مددجوی تحت پوشش بهزیستی این شهرستان که در حوزه های توانبخشی، اجتماعی و پیشگیری دارای پرونده هستند در آستانه سال تحصیلی جدید به یاری خیران چشم دوخته اند.


سید مهدی متولی در گفت  و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همزمان با نزدیکی بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید و با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند تحت پوشش بهزیستی، پویش مشق مهر از اول تا ۳۱ شهریورماه در این شهرستان در حال اجراست.

رییس اداره بهزیستی خواف از خیران و مردم نوع دوست خواست که کمکهای نقدی و غیر نقدری خود را به دفتر مشارکتهای مردمی بهزیستی، نمایندگی های خدمات بهزیستی و یا مراکز مثبت زندگی در شهرهای خواف، قاسم آباد، سنگان و سلامی پرداخت و یا به شماره حساب ۴۱۶۰۰۳۴۵۷۱۶۵۳۸۸۷ و  شماره کارت ۷۸۴۶۸۷۶۱۹۵۷۰۶۳۶۷ پرداخت کنند.

متولی افزود: خیران در آستانه سال تحصیلی با کمکهای خود برای تهیه نوشت افزار دانش آموزان بی سرپرست و بی بضاعت جامعه هدف بهزیستی به این افراد کمک می کنند تا سال تحصیلی جدید را با دغدغه کمتری آغاز کنند.

مرکز شهرستان ۱۵۰ هزار نفری خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع است.

کد خبر 397
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

 
 
 
 
تعداد بازدید 14508

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها