1401/03/09 22:50:47
معاون پشتیبانی بهزیستی خراسان رضوی:
هدف نهایی بهزیستی، خدمت کیفی، سریع و تخصصی به مددجویان است

معاون پشتیبانی و تأمین منابع انسانی بهزیستی خراسان رضوی از اجرای برنامه‌ی تحول‌گرا در ساختار اداری و نیروی انسانی در این سازمان خبر داد.


مهدی نخعی در دیدار با مدیر و کارکنان روابط عمومی بهزیستی استان، ضمن تأکید بر نقش و جایگاه روابط عمومی در تحقق اهداف سازمان گفت: اهمیت روابط عمومی به اندازه‌ای است که می‌توان آن را محور فعالیت‌های تخصصی بهزیستی قلمداد کرد.
وی ادامه داد: معاونت‌ها و بخش‌های تخصصی بهزیستی، در حوزه‌ی کاری خودشان فعالیت دارند اما روابط عمومی به خاطر اشراف بر مجموعه‌های مختلف سازمان، از همه حوزه‌ها اطلاعات دارد و بر همین اساس می‌تواند در جهت ارتقای منزلت بهزیستی و رضایت‌مندی جامعه‌ی هدف حرکت کند.
به گفته این مسؤول که هفته گذشته به این سمت منصوب شده، کارکنان یک سازمان حمایتی و تخصصی مانند بهزیستی، باید از انگیزه‌های لازم برای خدمت به این جمعیت هدف گسترده برخوردار باشند.
نخعی گفت:‌ برای ارتقای این انگیزه‌ی خدمت و همچنین بالا بردن سطح رضایت‌مندی آنان که بتوانند خدمات بهتر و کیفی تری به مددجویان ارائه کنند برنامه‌هایی داریم که به تدریج آنها را اجرایی می‌کنیم.
وی ادامه داد: در راستای تحقق دیدگاه‌های ریاست عالی سازمان مبنی بر تحول‌گرایی در ساختار، برنامه‌ها، ارتقای منزلت اجتماعی سازمان و عدالت‌محوری در سطح سازمان و جامعه‌ی هدف، همین برنامه‌ها را در الگو و برش استان اجرایی می‌کنیم.
نخعی گفت: به منظور افزایش نشاط سازمانی و همچنین افزایش روحیه‌ی خدمت و پیشگیری از فرسودگی شغلی، برنامه‌های تفریحی، ورزشی و فرهنگی تدارک دیده شده که در طول سال اجرایی می‌شود.
معاون پشتیبانی بهزیستی خراسان رضوی، ضمن تأکید بر چابک‌سازی و کوچک‌سازی مجموعه‌های ستادی گفت: باید حتی الامکان بتوانیم از زمینه‌های برون‌سپاری خدمات در بخش غیر دولتی بهره‌مند شویم و ستاد نقش نظارتی و سیاست‌گذاری را تقویت کند.
وی گفت:‌ برای ایجاد تحول در ساختار و فرایندها باید نگاه علمی و تخصصی داشته باشیم و همه‌ی مسؤولیت‌ها در چهارچوب وظایف قانونی و تکالیفی که به آنها محول شده، انجام وظیفه کنند.
وی همچنین از آمادگی مدیران این نهاد برای شنیدن انتقادات، پیشنهادات و گله‌مندی‌های کارشناسان، نخبگان اجتماعی و متخصصین حوزه‌های مرتبط خبر داد.
نخعی گفت: هدف نهایی بهزیستی، خدمت با کیفیت، سرعت و با کمترین خطا و لغزش به مددجویان بهزیستی در همه‌ی سطوح فنی، مالی، حمایتی و تخصصی است و هر اقدامی در حوزه منابع، نیروی انسانی، برنامه‌ای و عملیات اجرایی برای رسیدن به این هدف نیاز باشد در اولویت کاری من و همکارانم قرار می‌گیرد.
وی خاطر نشان کرد: بیش از ۹۰ درصد کارهای بهزیستی برون‌سپاری شده و مؤسسات غیر دولتی، شرکای اجتماعی ما هستند که باید با نظارت و هدایت، راه درست را طی کنند و حقوق مددجویان ضایع نگردد که معاونت‌های تخصصی، مسؤولیت این نظارت را برعهده دارند.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 64
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 923

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها