1401/03/04 8:4:53
بررسی ادارات شهرستان خواف در راستای ارزیابی شاخص های مناسب سازی

ادارات شهرستان خواف از نظر شاخص های طرح شهید رجایی در زمینه مناسب سازی و تردد افراد دارای معلولیت، سالمندان و جانبازان مورد ارزیابی قرار گرفت.


سرپرست اداره بهزیستی خواف گفت: از ابتدای  اردیبهشت ماه سال جاری ادارات شهرستان توسط کارشناس مناسب سازی این اداره مورد بررسی قرار گرفتند و امتیاز آنها بر اساس اجرای قوانین مناسب سازی و دسترس پذیری افراد دارای معلولیت داده شده است.
 سید مهدی متولی با اعلام این خبرگفت: طی سالهای اخیر ارزیابی وضعیت مناسب سازی ساختمان های اداری در جشنواره شهید رجایی اثربخشی خوبی در اهتمام برخی دستگاه‌ها جهت رفع موانع محیطی و دسترس پذیری داشته است که این اهمیت منجر به افزایش امتیاز مناسب‌سازی از ۲۰ به ۵۰ شده است.
 سید مهدی متولی گفت: بهزیستی همواره در تلاش است تا بهترین عملکرد را نسبت به افراد دارای معلولیت داشته باشد و از تمامی امکانات و ظرفیت‌های لازم برای این موضوع استفاده کند.

وی افزود: در طرح فوق مناسب بودن ورودی ساختمان ها جهت تردد جانبازان عزیز و افراد دارای معلولیت، مناسب بودن سطح شیب دار به جای پله و استفاده از آسانسور و همچنین مناسب سازی سرویس های بهداشتی از مهمترین نکاتی هستند که توسط کارشناسان بهزیستی مورد بررسی قرار می گیرند.

 

 

کد خبر 21
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

 
 
 
 
تعداد بازدید 726

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها