1401/04/04 11:22:17
در رسانه | وام اشتغال ۱۰۰ میلیون تومانی برای زنان سرپرست خانوار بهزیستی

معاون اشتغال، مشارکت‌های مردمی و نظارت بر مؤسسات غیردولتی بهزیستی خراسان رضوی از اختصاص ۱۰۰ میلیون تومان وام اشتغال به زنان سرپرست خانوار زیر پوشش این سازمان خبر داد.


علی صمدی جوان | شهرآرانیوز؛ حمیده محدث با اعلام این خبر به شهرآرانیوز گفت: همه بانوان سرپرست خانوار زیر پوشش بهزیستی می‌توانند با داشتن مدارک معتبر فنی‌وحرفه‌ای و دیگر مراکز معتبر آموزشی، پرونده اشتغال تشکیل دهند.

وی ادامه داد: این زنان با داشتن مجوز کار و پس از تشکیل پرونده، صلاحیت فعالیتشان در کمیته اشتغال بهزیستی شهرستان‌های خراسان رضوی بررسی می‌شود و در نهایت با معرفی به بانک‌های عامل، تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی با بهره ۴ درصد و بازپرداخت هفت‌ساله دریافت خواهند کرد.

محدث همچنین بیان کرد: برخی کارفرمایانی که زنان سرپرست خانوار را به خدمت بگیرند، از مشوق‌های این سازمان بهره‌مند خواهند شد. این مشوق‌ها شامل پرداخت حق بیمه کارفرما و دریافت تسهیلات ارزان‌قیمت برای کارفرمایان است.

معاون اشتغال، مشارکت‌های مردمی و نظارت بر مؤسسات غیردولتی بهزیستی خراسان رضوی افزود: زنان سرپرست خانوار می‌توانند با استفاده از بیمه خویش‌فرما، ضمن استفاده از مزایای بیمه تأمین اجتماعی، سهم پرداختی خود به بیمه را از بهزیستی دریافت کنند.

محدث درباره مسکن زنان سرپرست خانوار نیز گفت: هنوز بخشنامه مربوط به مسکن در این حوزه ابلاغ نشده است؛ اما براساس گفته‌ها، زنان سرپرست خانوار برای تهیه مسکن تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان وام بلاعوض دریافت خواهند کرد.

کد خبر 180
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

 
 
 
 
تعداد بازدید 763

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی

ویژه ها